۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

قتل یک زن

پلیس کهمرد جسد زنی را روز گذشته در منطقه دربند کشف کرد و روز گذشته به بامیان انتقال داد.

سید عیوض شوهر این خانم یک ماه پیش از غیابت خانم اش خبر داده بود.
جسد کشف شده متعلق به خانم این مرد است، او اصالتا" از ولسوالی لعل و سرجنگل است، دو سال است که در معدن ذغال سنگ کهمرد کار می کند، او اخیرا" در این قریه با خانم جوان اش مسکون شده بود.

به نظر می رسد افرادی زورمند به خانم این آقا تجاوز کرده اند و سپس وی را کشته باشند، حدود 200 فامیل که همگی سادات هستند در قریه دربند کهمرد که اکثرا" تاجیک نشین می باشند زندگی می کنند.

۵ نظر:

رحمتی گفت...

دوست عزیز آقای نظری!
سلام و روز بخیر
نام خدا گزارش های خوبی می نویسی و خوانندگان را با هر نوشته ات به بامیان می بری تا از نزدیک احساسش کنند.
بابت این مورد اخیر هم متاسفم و ناراحت.
خدا به همراهت، موفق باشی

http://mnrahmati.blogfa.com

عبدالله فهیم گفت...

این خانم قربانی هم پیمانان سیاسی-اجتماعی(تاجکها) تبارشوهرش(سادات) شده است
خدا مارا ازچنگ هردوی شان نجات دهاد

ناشناس گفت...

خدا رحمت کند بی بی را در دنیا که خیر نیدید شاید در اخرت بیبیند

ازدید دیگر گفت...

بسیار شرم آوراست که با یک موضوع حقوق بشری وجنایی اینگونه سیاسی برخورد کنیم. من واقعا به حال افغانستان تاسف میخورم بااینگونه ذهنیت ها درآن. قتل یک خانم صرف نظراز تعلق قومی آن قلب هرانسان باوجدان را متاثیر میسازد. همه میدانیم که تمام سیدهاگرایش سیاسی ندارند تا هم پیمان تاجکها باشند وتمام تاجکها همچنان. آیا تمام هزاره هاامروز همپیمان با پشتونها هستند و جوابگوی اعمال فردفرد پشتونها؟ پس مسئولیت هزاره ها سنگینتراست از سادات! من هرگز چنین نمی اندیشم فقط برای بیدار شدن وجدانها خفته "نا شناسها" که دربالا کامنت داده ام مثال آوردم. افرادیکه باگروپهای سیاسی بسته اند کمتر قربانی اینگونه جنایات قرارمی گیرند بلکه طبق ضربالمثل معروف همیشه سنگ به پای لنگ است.

ناشناس گفت...

برادر عزیز برخورد سلیقه ی به فاجعه از چشم انداز ژورنالیستکی بدور است.
ننک آنها باد که به خاطر انتقام گیری به ناموس مردم تجاوز می کند فرقی نه می کند که اسرایلی باشد یاایرانی چه برسد به تاجک وسید که هردو هموطن وهم کاسه اند