۱۳۸۸ بهمن ۱, پنجشنبه

انتخابات شورای ولایتی

انتخابات هیئت رئیسه شورای ولایتی امروز برگزار شد که جواد ضحاک با 5 رأی از مولوی یوسف با 4 رأی پیشی گرفته برای شش ماه به عنوان رئیس شورای ولایتی انتخاب شد.

خانم راضیه اقبالزاده و زینب نوری به ترتیب به عنوان معاون و منشی برگزیده شدند و احتمالا" آقایان شفق، رهایی و واحدی بهشتی کاندیدان مجلس سنا خواهند بود که انتخابات آن بعدا" انجام خواهد شد.

در دوره قبلی آقایان، ریاست شورا را نوبتی ساخته بودند و خانم عاقله کهمردی را که جزء اقلیت جنسی و قومی بود همواره به عنوان معاون تعیین می کردند.


۵ نظر:

وبگرد گفت...

آقای نظری جان! ضمن این که کمکار شده اید، وبلاک نسیم فکرت را به نام سخیداد هاتف ثبت کرده اید. از هردو جهت شکایت و انتقاد دارم.

ناشناس گفت...

سلام

من می خواستم بدانم که آیا هنوز هم شما از رد صلاحیت شدن وزرا خوشحال هستید؟

امین

محمد ظاهر نظری گفت...

دوست محترم امین!
از رد صلاحیت دوم خوشحال نیستم، عده زیادی از آنها متخصصینی بودند که از آدرس جامعه مدنی معرفی شده بودند که متأسفانه یا پول نداشتند یا پشتیبان و یا ... و رأی نیاوردند، به همین مناسبت شاهد بودیم که مردم بامیان هم به این اقدام اعتراض کردند و من هم در این اعتراض خود را شریک می دانم.

Unknown گفت...

اقای نظری سلان بر شما..
تشکر از زحمات شما که ما را از دیار غربت به شهر دلگشای بامیان با گزارشهای جالب خود وصل می نماید.
می خواستم بدانم این چهار ری که مولوی یوسف بدست اورده از کجا است؟/؟؟ این چهار ری مرا به یاد ماجرای ری گیری در کمیسیون روابط بین المللی پار لمان انداخت.. که در ان احمد بهزاد و سیاف کاندید بود. عبدالقیوم سجادی ری سفید داد اما محمد نور اکبری که یک هزاره است به سیاف ری داد.... اگر امکان دارد لطف نموده در باره چهار ری مولوی توضیحات بیشتر دهید... تشکر

محمد ظاهر نظری گفت...

رای گیری سری بوده است اما گمانه زنی هایی وجود دارد که نمی شود به آنها اعتماد کرد.