۱۳۸۹ فروردین ۲۸, شنبه

امتنان

از اینکه دوستان، خوانندگان و هموطنان عزیزم به این وبلاگ رأی دادند و آنرا به عنوان بهترین وبلاگ فارسی با 39 فی صد آراء رساندند کمال سپاس و امتنان را دارم.


لطف و بزرگواری این دوستان، حقیر را بی نهایت مدیون نموده است؛ خدا کند که بتوانم انتظارات دوستان را در به تصویر کشاندن حقایق زندگی  در بامیان به نحو احسن بر آورده سازم.

در اینجا از زحمات بی شائبه دوست و برادر عزیزم سید موسی ظفر که به عنوان مدیر و مشاور این کمپاین نقش ایفا نمودند نیز سپاسگزاری می کنم.

۶ نظر:

اقبالی گفت...

آقای نظری سلام
ابتدا اول شدن وبلاگت را به شما و تمام خوانندگان آن تبریک می گویم.
در ثانی. من وبلاگت را لینک نموده ام در صورت لازم دید اگر در پیوند داشته باشید ممنون خواهم بود.

م. رضایی / ناروی گفت...

سلام و درود به آقای نظری عزیز و خوانندگان همیشگی وبلاگ پر محتوای زندگی در بامیان

آقای نظری گرامی، وبلاگ شما با 39 فی صد رای گیری آنلاین از نظر همه بهترین است و خواهد بود، شما و دیگر دوستان برنامه اعلان برندگان را که به صورت آنلاین از برلین/جرمنی ساعت هفت روز 15 آپریل پخش شد، آیا توانستید ببینید یا نه؟
من آنلاین این برنامه مزخرف را تماشا کردم، که می شد گفت برندگان آن را از قبل تعیین کرده بودند و این رای گیری آنلاین فقط یک هیاهویی بیش نبود، گردانندگان برنامه مزخرف اعلام برندگان، وبلاگ رقیب شما که با 21 فی صد رای در جای دوم رسیده بود، به عنوان برنده بهترین وبلاگ فارسی انتخاب شد و نماینده آن به استج رفته و از مملکت خودشان نقل کردند.
بسیاری از وبلاکها به وضوح معلوم بود از قبل اتخاب شده اند که با گرایشهای سیاسی و البته کمی هم پارتی بازی کرامندان خارجی زبان سایت دوچه ویله به برندگی رسیده اند!!!
منطق شان این بود که برندگان بر حسب رای گیری آنلاین و همچنین رای هیئت داوران انتخاب شده اند. ولی حتی یک کلمه هم از رای گیری های آنلاین نگفتند!!!
ولی ما از صمیم قلب این موفقیت را برای شما و همه گی هموطنان عزیز خود تبریک می گوییم.

پامیروز گفت...

سلام آقای نظری
به شما تبریک می گم و خیلی ازین خبر خوشحال شدم.
به امید کامیابی های بیشتر. یا حق

هادي گفت...

آقاي نظري عزيز
تبريك مي گويم خدمتتان. وبلاگ شما شايستگي اين عنوان را دارد. از خداي بزرگ برايتان موفقيت روز افزون طلب مي كنم. ضمنا تغييرات جديد وبلاگتان را زيباتر كرده است.

محمد ظاهر نظری گفت...

رضایی صاحب از ناروی!
تشکر از ابراز نظرات نیک و صادقانه تان، اولا" که ما در آن موقع که احتمالا" در اینجا نصفه های شب بود، برق و اینترنت نداشتیم و ثانیا" بر طبق مقرره اعلام شده، از هر گروه دو برنده اعلام می گردید، یکی توسط رأی مردم و دیگری توسط هیئت داوران که آن وبلاگی که شما اشاره کردید توسط هیئت داوران انتخاب شده است و این وبلاگ توسط رأی مردم و دوستدارانش.
به هرحال تشکر مجدد از شما و همه هموطنان عزیز.

صادق گفت...

nدرود بر ظاهر عزیز کام یابی ات را در این رقابت شادباش می گویم. امیدوارم هماره کامیاب باشی