۱۳۸۸ تیر ۲۲, دوشنبه

جشنواره راه ابریشم -3

شنبه بعد از ظهر مقابل بودای بزرگ (صلصال) روز سوم جشنواره راه ابریشم بود، روز سوم روز دمبوره، شادی، نشاط و رقص بود، شاید این وضعیت خیلی ها را خوش نیاید و بخواهند که اعتراض کنند اما من معتقدم که آنها باید دیدگاه خود را عوض کنند، شادی، نشاط، موسیقی و پایکوبی باید گسترش یافته و انرژی و هیجان جوانان باید در چنین محافلی تخلیه گردد.
به سفارش دوستی خواننده این وبلاگ توصیف این رویداد را به عکس واگذار می کنم.

نصرالله توکل همراه دختران اژدر


کاکا با بودنه خود آمده بود


از قسمت های جالب، رخص پسران جوان و دختران خردسال حین خواندن حمید سخی زاده ستاره افغان بود که سخت جمعیت را به شور آورده بود


اصحاب رسانه از هر دو جنس

پلیس هم شوق نداره؟







۵ نظر:

Yunus Salehi گفت...

Mr. Nazari, I am from Waras, Bamian. when browsing web logs and web sites, automitically I click on the tab of Zinda Dar Bamyan in my favorites list. Thank you for your posting and the given information. Regards,
Salehi

Sharif گفت...

Salam Mr. Nazari
Thank you for your photo-reprot from Bamyan and it is very nice that the people are going to take part in the different celebration. Sharif, Austria

ناشناس گفت...

این آزادی این رقص وپایکوبی شایسته بامیان است اگر داعیه تاریخ پر ازتساهل وتسامح دارد.هنر وموسیقی وجشن است که از ما انسان روامدار میسازد هنر به ما دید انسانی میدهد.من به عنوان یک بامیانی روزی را آرزو میکنم که بامیان سرزمین جشن ورقص و موسیقی شود.تشکر از شما آقای نظری بابت اطلاع رسانی

ناشناس گفت...

بنده منحیث یک بامیانی اصیل وعده میکنم که یک دیسکوتیک مدرن در بامیان تاسیس بکنم تا مردم رنج کشیدهء بامیان از آن بهره مند بشن.

ناشناس گفت...

باز هم میخواهم که جشنواره راه ابریشم دوباره برګزار شودږ