۱۳۸۸ مرداد ۳, شنبه

همبستگی با ملت ایران

امروز از سوی سازمان های حقوق بشر جهانی روز همبستگی با ملت ایران نامگذاری شده است، مردمی که برای دفاع از حقوق انسانی خویش بصورت مسالمت آمیز تظاهرات کردند اما از سوی حاکمیت دیکتاتور با توسل به شرع و خدا و ... به خشونت کشیده شد.

به یاد همنوعان ایرانی ام که به جرم اندیشیدن کشته شدند، زندانی شده اند به عنوان یک انسان همزبان، هم فرهنگ و هم دین و ... در این روز جهانی اعلام همبستگی می کنم، به امید روزی که جنبش عدالت خواهی و حق طلبی ملت ایران به پیروزی رسد.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

من با برادران ایرانی دشمنی ندارم ولی
ولی ولی ولی...

ناشناس گفت...

با سلام و احترام خدمت دوستان عزیز.
بنده هم مثل اقای ناشناس کدام دشمنی با مردم ایران ندارم ولی روی صحبت من با شما اقای نظری و سازمان مثلا حقوق بشر جهانی است. زمانی که مردم مظلوم افغانستان چه در هنگام جنگ های داخلی و چه در زمان طالبان هیچ کسی نبود که با این مردم ابراز همدری نماید و یا خدای نکرده کدام روز را به نام روز همبستگی با ملت مظلوم افغانستان نام گذاری نمایند.
مردم ایران جزای ظلم و ستم هایی را که به مهاجرین افغانستان داده اند را می ببیند.
اینکه چه کسی ظالم و چه کسی مظلوم خدا داند ولی مردم ما هم مظلوم بود.
وضعیت مردم افغانستان از وضعیت وهابیون فلسطینی هم بدتر بود اما هیج کسی نام افغانستان و یا مردمش را به زبان نیاورد و یا حتی محکوم نکرد. به همه دوستان معلوم است پس لطفا حداقل در وبلاگت مطالبی را بگنجان که ارزش خواندن داشته باشد. حتی باعث ازار روحی.

اختر گفت...

آقای وبلاگ نویس بخاطر شیعه بودن ایرانیان با آنها همدردی دارند.دیگران که دشمن اند.

ناشناس گفت...

اقای اختر همین بزرگترین اشتباه ما مردم است که بخاطر هم مذهب بودن با کسی که هیچ وقت ما را به عنوان هم مذهب نشناخت همدری کنیم. اقای نظری به نظرم باید خیلی مخلص مردم ایران باشدکه با هیجان تمام از انها پشتیبانی کرده و اعلام همبستگی در حالیکه شاید خودش روزی اگر در ایران بوده به جرم افغانی بودم ازار واذیت شده باشد.