۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه

محقق در بامیان

طرفداران محقق دیروز در شهر اعلامیه زده بودند و جار می زدند که سه شنبه (فردا) محقق به بامیان می آید।
مکان تعیین شده هوتل گرزندوی است، ولی تا اکنون که من از مقابل این هوتل گذشتم هیچ گونه آمادگی در این زمینه دیده نمی شد।

روزی که داکتر عبدالله قرار بود در بامیان بیاید حداقل سه روز پیش محل مراسم آماده شده بود و رفت و آمد زیادی دیده می شد اما طرفداران محقق و کرزی تاکنون فعالیت چشمگیری انجام نداده اند اگر نتوانند مردم را جمع کنند در مقابل طرفداران عبدالله خیلی کم خواهند آورد و حسابی مفتضح خواهند شد।

اگر در بامیان بودم، سعی خواهم کرد این محفل را پوشش دهم که احتمالا" نخواهم بود.

۲ نظر:

خاک گفت...

اقای محقق یک دزد سر گردنه است و مطابق سایت بی بی سی اقای کرزی ریس جمهور بر حال در کمپاین انتخاباتی خود بیش از هشتاد و پنج ملییون دالر تا حال مصرف کرده که محقق و خلیلی ازین مبلغ بی بهره نمانده اند بخاطریکه رای مردم هزاره برای اقای کرزی تعیین کننده است و محقق بار ها لاف زده که نود فیصد مردم هزاره از وی حمایت به عمل میاورند پس کجا شد این مبالغ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.ایا کسی باور میکند که اقای کرزی باین همه مصارف چند و چند در مقایسه با عبداله پول حداقل یک وعده غذا را برای محقق و خلیلی نداده است اینرا اگر شیطان باور کند.
اگر درین بعد زمانی که دست کرزی زیر سنگ است و یک مغاره نشین هزاره از دست محقق و خلیلی یک وعده غذا چرب و گرم را نخورد پس کدامین احمق باور خواهد کرد که بعد از رسیدن به قدرت شکمی کی و چه کسی سیر خواهد شد؟؟؟

در حالیکه عبداله تا کمی بیش از ده ملییون تا حال در کمپاین انتخاباتی اش مصرف داشته که به و ضاحت مصارف معلوم است!!!!

حقیقت این است که برادران تاجیک در خدمت و هواخواهی خود برای عبداله صادقانه تلاش میکنند و نتیجه هم باید بدهد ولی در عوض محقق و خلیلی پول هارا صرف میل شخصی کرده و میخواهند با دست خالی مردم هزاره غار نشین کمون اولیه را احمق ساخته و اینده شان را به تار خام ببندند!!!!

از نگاه جانور شناسی به اشخاصی مانند محقق و خلیلی اصطلاح "همجنس خوار"cannibal را میدهند. یعنی کسی که طفل و اولاد خوده میخورد و ازان تغذیه میکند.

محقق تا جای که من معلومات دارم سه عراده موتر اخرین سیستم و ضد گلوله و ویلا های شخصی داشته و اینکه چقدر ملییون پول نقد دارد خداوند عزوجل اگاه است ولی از مصرف هشتادو پنج ملییونی اقای کرزی باید یک اندازه قابل حدس باشد!!!

و اقای خلیلی از برکت سر بابه مزاری در حکومت کرزی به ملکیت شخصی اش یک شهرک و یک شرکت تجارتی بنام غلغله را اضافه در زیر نافش دارد!!! چشم ما کور شود که از پول نقد این جانور معامله گر و خس دزد حرف بزنیم.

ایا این دو رهبر بزرگ و عالیقدر از مغاره نیشنان مردم درد دیده بامیان تا حال یکبار اگر هم شده دیدن نموده اند و یا زکات و خمس این همه سرمایه که بنام مردم هزاره پس انداز شده اند چرا برای یکبار هم اگر شود برای مغاره نیشنان تا حال نرسانده اند؟؟؟

پس انتخاب بدست مردم هزاره در کل است که در شنکجه و ذلت بسر بردن دیگر بس است و یا دستجمعی به انتحار دست بزنید و یا با چشم باز یک رهبری را انتخاب و پیروی کنید که مانند شما باشد و در خدمت شما باشد و مشکلات شما درک کند و برای حل ان بکوشد.

و خداوند گزینه انتخاب را درین شرایط حساس و تاریخی برای شما باز گذاشته و صرف اراده و تصمیم را از شما توقع دارد چون سرنوشت هر قوم باید به دست خودش تعیین شود نه دیگران و در صورت انتخاب غلط این به معنی تشنه برگشتن از کنار دریا را ماند که با این عمل ناشایسته بی لیاقتی و بی کفایتی مان را خود نزد دیگران ثابت میسازیم!

چون طهارت نبود کعبه و بتخانه یکیست×
نبود خیر در آن خانه که عصمت نبود

ناشناس گفت...

تو از کجا این گپ ها خبر داری
نه عبدالله رفیق توست نه کرزی