۱۳۸۸ مهر ۲۵, شنبه

دوستان وبلاگی

در جاغوری که بودم شنیدم سخیداد هاتف صاحب امتیاز رهانه نیز مدتی است در زادگاه خود می باشد و به سمینار هم دعوت شده است، خوشحال شدم که وی را ملاقات خواهم کرد.

هاتف با نظرات رهگشا و سازنده خود در این وبلاگ مرا مدیون خویش نموده است، وی را ندیده بودم، فقط از طریق اینترنت و وبلاگ آشنا شده ایم و سمینار بهانه خوبی بود برای دیدن همدیگر.

هاتف در سمینار هم سخنان ارزشمندی گفت که ان شاء الله بتدریج منعکس خواهم کرد از نوشته های من هم تعریف و تمجید کرد و گفت تا یک ماه دیگر باز رهانه را فعال خواهد کرد.


این عکس را با هاتف ( نفر اول سمت چپ تصویر)، استاد حاجی کاظم یزدانی و یکی دیگر از دوستان، پریروز در یکی از مناطق باستانی ناوه انگوری - جاغوری انداخته ام.


یکی از فواید جهان مجازی وبلاگ یافتن دوستان هم نظر است که هاتف یکی از آنها برای من است و یکی دیگر آن هم ناجیه غلامی است که قرار است فردا به بامیان بیاید و با من ملاقات کند و برای تلویزیون فارسی بی بی سی گزارش تهیه کند.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

salam Zahir Aziz, Tashakor az gozareshat! Sakhidad hatif kadam yaki dar akas ast?

ناشناس گفت...

آقای نظری سلام. برای من دنیای وبلاک یک جهان واقعی است. دیدن عکس های حضرات یزدانی و هاتف مرا واقعا خوش حال ساخت. از شما سپاسگزارم و برای تان آرزوی توفیقات بیشتر دارم.
ساعی

حبیب الله رسا گفت...

سلام دوست عزیزخیلی عالی نوشته ای .واقعالذت بردم.به من سری بزن اگرفرصت کردی.
حبیب الله رسا