۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

برق حق ماست

قرار است فردا تظاهراتی بخاطر نداشتن برق در بامیان صورت بگیرد.

انرژی الکتریسیته حق ماست محمد اسماعیل وزیر انرژی و آب با سیاست های تبعیض آمیز خود دسترسی به این حق را فراهم نکرده است.

این وزارت هیچ پروژه انکشافی در بامیان تاکنون انجام نداده  است.

تظاهرات از طرف جامعه مدنی فردا ساعت ده صبح از مسجد رهبر شهید الی ولایت انجام خواهد شد، برای شرکت در این راهپیمایی لطفا" هریکن (فانوس) یا چراغ موشک های خویش را با خود بیاورید.

۲ نظر:

............ گفت...

سلام و مراتب احترام !
بايد بگويم خيلي خوشحالم از اينكه با ادرس وبلاگ تان آشنا شدم مطمئينم سعي ميكنم وقت پيدا كنم و از نوشته هاي تان فيض ببرم و در ضمن پيرامون اين سوال " انسان چگونه يك موجود است ؟ " نتوانستم به يك پاسخ مقنع دست پيدا كنم ، بنا براين خواستم اين سوال را با شما در ميان بگذارم و درجستجوي تعريف شما از انسان بپردازم تا شايد به يك نتيجه اي برسم ، آيا ميتوانيد نظر تان را از ما دريغ نفرماييد ؟ اگر وقت داشتيد اين منت را بگذاريد و ما را از نظر ارزشمند تان محروم نسازيد . بااحترام
www.jamilalipour.blogspot.com

ناشناس گفت...

این یک اقدام نیک است. چه بهتر خواهد بود اگر وکیلان هزاره به اسماعیل خان رای اعتماد ندهند و تلاش کنند وکیلان ناراضی غیر هزاره را هم با خود همراه بکنند.

به نظر من اگر بدون تعصب و عادلانه نگاه کنیم اسماعیل خان توانایی علمی و تجربی مدیریت این وزارتخانه را ندارد. او در این بخش نه دانش دارد و نه تجربه. اگر او هزاره هم می بود من در این پست حمایتش نمی کردم. شاید برای وزارت دفاع و یا امنیت خوب باشد اما وزارت انرژی و برق منطق و دانش و تجربه متفاوت می خواهد.

به نظر بنده اسماعیل خان در کابینه ای فعلی نماد برجسته ای بدبختی افغانستان است.

زمان