۱۳۸۹ شهریور ۱, دوشنبه

ستاره معارف

دیروز رئیس صاحب معارف را دیدم که گله کرد چرا در کنفرانس خبری اش نیامده ام و من گفتم که خبر نشدم (اطلاع رسانی نادرست مشکل همیشگی)، از وی پرسیدم که خبر مهم یا نو چی بود؟ او گفت افزایش شمار دختران دانش آموز 

و اینکه در پنجاو، 55% شاگردان را دختران تشکیل می دهد، اگر چه این خبر خوب است اما به میزان افزایش دختران، حضور پسران کم شده است، چرا اینطور شده؟ سئوالی بود که رئیس صاحب جوابی برایش نداشت.

از ستاره معارف ولایت بامیان پرسیدم و گفت در محفل روز استقلال آنها معرفی شده و مورد تشویق قرار گرفتند، من که در آن محفل نبودم اما دوستانی که آن محفل را پوشش دادند به این مسئله توجه نکردند، من اگر بودم بجای اینکه بنویسم والی چی گفت؟ فلان رئیس چی ایراد کرد و دیگری چه فرمایش داشت که تبلیغی رایگان برای آنها کرده باشم، مستقیم سراغ این سه نفر می رفتم، عکس می گرفتم و با آنها گفتگو کرده و برای تشویق آنها و دیگران از  آنها می نوشتم اما حیف که نبودم، فقط نامشان را از آقای اداء گرفته و برای تشویق این عزیزان می نویسم.

در مقطع ابتداییه، مهدی صنف شش از مکتب باقرالعلوم ورس.
در مقطع متوسطه، روزما صنف نه از مکتب شهرستان یکه و لنگ.
در مقطع لیسه عبدالرحمن صنف دوازده از لیسه ده سرخ یکه و لنگ.

هیچ نظری موجود نیست: