۱۳۸۹ آذر ۹, سه‌شنبه

حمایت از کمیسیون انتخابات

در این روزها فشار بر کمیسیون انتخابات و کمیسیون شکایات انتخاباتی زیاد است؛ زیرا که آنها به قانون عمل کرده اند، در هرج و مرج بازار وطن ما، عمل کردن به قانون تاوان سنگینی دارد!
زورمندان متقلب اخراج شده از لیست با بستن راه، تظاهرات، از طریق لوی سارنوالی و  تهدید به خشونت می خواهند از رقبای برنده و کمیسیون های فوق انتقام بگیرند.

جامعه مدنی و رسانه ها نباید ساکت باشند، دفاع از حاکمیت قانون یک اصل است، اجرای قانون به نفع همه است، خدشه دار کردن قانون و نهادهای قانونی قابل قبول نباید باشد در این مقطع نباید آنها را تنها گذاشت.
در جدال اخیر صدای بازندگان رسا است و متأسفانه بخش هایی از حاکمیت هم با آنها همراه است، رسانه ها باید صدای عامه مردم را که خیلی بیشتر از 2200 بازنده است و خواهان امنیت، ثبات، آرامش جامعه و حاکمیت قانون است را منعکس نمایند، به این می گویند توازن واقعی بر اساس اهمیت هر طرف.

هزاره ها هم باید از اقدامات قانونی و جسورانه کمیسیون های فوق حمایت کنند این حمایت به آنها جرأت خواهد داد تا نتایج انتخابات غزنی را هم مطابق قانون با جسارت اعلام نمایند.

۱ نظر:

ندای غرب (میثم منیعی) گفت...

سلام هموطن گرامی
با حرف شما کاملا موافقم بایستی از این نهال نوپا حمایت کرد تا دچار حکومتی مثل حکومت ما نشد, امیدوارم هموطنان افغان از هموطنان ایرانی خود و انتخابات 88 درس گرفته و از نهادها و سازمانهایی که مدافع حقوق انها هستند دفاع کنند تا سرانجامشان مثل ما نشود که نمی دانید چه بلایی بر سر ما اورده اند. با ارزوی موفقیت برای شما و همه هموطنان افغان.