۱۳۸۹ بهمن ۱۱, دوشنبه

برای فاروق خان وردک!

 در پیوند با عملیات انتحاری مرکز خرید فاینست وزیر اکبر خان - مرکز خرید خارجی ها-  که خانم حمیده برمکی- عضو عالی رتبه کمیسیون مستقل حقوق بشر و استاد دانشکده حقوق دانشگاه کابل- که با تمام اعضای فامیل اش - به شمول اطفالش - کشته شده است، سخنگوهای طالبان و حکمتیار هر کدام با افتخار اعلام کرده اند که این عملیات را آنها انجام داده است.

فاروق وردک، یار و حامی دیرین و امروز براداران ناراضی و کرزی  دیروز گفت که قبول ندارد این کار، کار طالب ها یا حکمتبار باشد و اعتبار تأیید تلفنی سخنگوهای تروریستان را زیر سئوال برد!

جناب فاروق خان وردک شما که همیشه برای تطهیر چهره برادران ناراضی تان که آنها را افغان و مسلمان می دانید کار و تلاش می کنید مردم بی گناه افغانستان که همگان برائت خویش را از این چهره های منحوس و جنایتکار اعلام کرده چه گناهی کرده اند که قتل عام دسته جمعی شوند و باز هم شما باور نکنید و انکار کنید به فکر و نظر شما شاید خود این افراد در آن محل برای بدنامی برادران ناراضی دست به چنین انتحاری زده اند!

حیا کنید و از وجدان خود بشمرید، بس کنید از قتل عام اطفال و بی گناهان و بس کنید از حمایت تروریستان و جنایتکاران!

۷ نظر:

پامیروز گفت...

آه چه دردناک است! افسوس...افسوس...افسوس.

ناشناس گفت...

سلام

من در این شک ندارم که در کنار عوامل دیگر یکی از مهمترین عوامل شکست دولت افغانستان همین تکنوکرات های اطراف کرزی هستند که افکار شان فرقی با افکار طالب ندارد. طالب در تعصب مذهبی و دینی غرق است و اینها در تعصب قومی.

در کنار جنگسالاران اینها بزرگترین عامل شکست ملت و دولت سازی چند سال اخیر هستند. من به اینها می گویم قبیله سالاران گرچه همان لقب اصلی شان مناسب تر است طالبان نیکتایی پوش.

راستی در پست قبلی تان به نظرم یک غلطی شده بود. امریکا نگفته بود که اگر مبارک برود کمکش به اردوی مصر را بسته می کند. انها کاملا برعکس گفته بودند که در صورت که نیروهای مصر دست به سرکوب بزنند انها در مورد کمک های شان بازنگری می کنند.

فقظ یک اشاره بود.

جاوید

ناشناس گفت...

لطفا به جای این که تنها به چنین مسائلی بپردازید، نگاهي به وضعيت دختران بامياني نيز داشته باشيد كه آبروي شيعيان باميان را برده اند و شما بي تفاوت و يا به عبارتي به روي خودتان نمي آوريد. زهرا موسوی یک سید بامیانی است. فقط اخبار را دنبال کنید . اگر وجدان و ايمان داريد خاموش نباشيد و اگر وقت داشتيد به غير از ادرس زير، سايت هاي ديكر اينترنتي و يو تيوب را هم ديده مي توانيد البته از نظريات هم بيشتر مي توانيد مستفيد شويد
http://hussainzahedi.blogfa.com/post-126.aspx

ناشناس گفت...

Votre commentaire a été enregistré. Il sera visible une fois que le propriétaire du blog l’aura approuvé

مهدی گفت...

کرزی قبلا مسوول وزارت خارجه طالبان بود و الان هم در یک هدف ولی استراتژی متفاوت دارند...حق بدهیدچنین بگوید اطرافیاانش

ناشناس گفت...

اقای ناشناس

کار زهرا چه کار به بامیان دارد؟ مگر ابروی بامیان از یخزده جور شده است که با کار زهرا برود؟ شیعه یعنی چه؟؟ شیعه های عراق هم در تمام کشور های عربی از این کارها می کنند و شیعه های ایران در امارات و ترکیه به تمام جهان سرویس جنسی می دهند ایا ما باید به فکر اصلاح آنها هم باشیم؟ عزیزم هزاره و شیعه فرق دارد. وانگهی حتی اگر زهرا هزاره هم می بود ابروی بامیان نمی رفت. افراد هر کار می کنند اما یک جامعه و یک منطقه و یک کشور فراتر از افراد است.

این قدر هم غیرت مذهبی خود را به جوش نیاورید. من شخصا یک هزاره هستم اما شیعه نیستم. از بامیان هم استم.

محمد

ناشناس گفت...

آقای نظری فقط کارمندان سازمان حقوق بشر آدم و دارای خون سرخند؟

من ندیدم درموارد دیگر که دهها نفر بی گناه کشته می شوند اینقدر فریاد کرده باشی که اینجا کرده ی. به نظر می رسد ازجان خودت ترسیده ی. تو که دم از حقوق بشر می زنی برای مظلومیت و محرومیت بی نهایت خود و مردم تان نیز دانه ی اشکی هدیه کن!