۱۳۸۸ شهریور ۱, یکشنبه

عکس از انتخابات



من چون در ولسوالی کهمرد بودم، چند عکس از انتخابات در مرکز بامیان از دوست عکاسم مهدی مهرآیین گرفته ام و برایتان نشر می کنم.

۵ نظر:

Unknown گفت...

سلام آقای نظری داود ناظری هستم
گزاریش تان برایم جالیب بود اما بیشتر درسایت زندگی در بامیان منتظیر مطالیب اقتصادی نیز هستیم که منتشیرنشده .
وییلاگ من بنام آیینه است نظریات شمارا خواها نیم

ناشناس گفت...

من خودم از جاغوری نیستم ولی باید اعتراف کنم که برادران جاغوری بعد از انتخابات ثابت کردند که از فهم و بینش سیاسی بالای برخوردار استند.

مردم جاغوری همیشه مایه افتخار هزاره بوده و است و خواهد بود.

این خیلی مهم است که برادران همت بلند جاغوری در همه عرصه های زندگی سیاسی ملیت هزاره در سراسر افغانستان نقش بارز را داشته باشند چون میشود بالای انها حساب و اطمینان کرد.


برای موفقیت هر چه بیشترو تعین و فرستادن نماینده به پارلمان و شورای ولایتی -در جاغوری بایست اول به تشکیل شورا یا مجلس خبرگان اقدام نمایند.

و این اشخاص تا حدی باید دلسوز و کار فهم باشند و بعد از رای گیری عمومی اینها در صورت موجودیت چند نماینده منتخب مردم در مورد فرستادن نماینده اصلح به پارلمان و سایر شورا ها تصمیم نهایی را بگیرند تا از دو دستگی و بی اتفاقی جلوگیری شود.

و مجلس خبرگان باید موقت باشد مثلا برای یکسال و یا نهایتا دو سال و یا بیشتر و در صورت خیانت شخص خاین بایست از طرف نماینده مردم بزودی برکنار شود.

بامید پیروزی هرچه بیشتر مردم شریف جاغوری.

ناشناس گفت...

اگر رای دادن به بشر دوست علامت فهم و بینش سیاسی است و افتخار هزاره بودن، پس مردم دایکندی این اوصاف را بیشتر از مردم جاغوری دارند. چون در جاغوری بسیار کار زیاد شد تا به بشر دوست رای بدهند ولی در دایکندی اصلا کار نشده بود. ای بچه جاغوری پرست کمی حق گوی هم باش.
به امید پیروزی همه مردم شریف هزارستان و افغانستان.

ناشناس گفت...

به نظر من اقای کرزی و خلیلی حتمی
بتمام بامین برق بیاورند تا مردم پر افتخار هزاره ما یک کمی در زندهگی
خود اسوده شوند .
امان الله قندهاری

ناشناس گفت...

من با نظر شما صد در صد موافق استم هزاره دایکندی واقعا محشر کردند بخدا قسم در دایکندی هر قدر مصرف شود به زحمت ان می ارزد چون مردم ان خردمند و عاقل استند. بقول فردوسی

خرد افســـــــرشهرياران بود
خرد زيور نامداران بـــــــــود

خرد زنده ی جاودانی شناس
خرد مايه ی زندگانـــی شناس

خرد رهنمای وخرد دلگشای
خــرد دست گيرد بهر دو سرای

ازاو شادمانی ازاو مردميست
ازويت فزونی و زويت کمی است



مردم شریف دایکندی باید در ساختن مکتب و دانشگاه توجه کنند تا در تعین سرنوشت اینده شان مثل همیشه دقیق باشند و از طرف دیگر رهبران ناب از منطقه دایکندی نیز در خدمت هزاره در اینده نزدیک داشته باشیم.