۱۳۸۹ تیر ۸, سه‌شنبه

تقدیر از پلیس

سه نهاد غیر دولتی امروز از کارکردهای  پلیس بامیان طی محفلی تقدیر کرده و تقدیر نامه ای را به فرمانده پلیس بامیان اهدا کرد.
موسسه توسعه تمدن آقای کبیر تابش، موسسه تقویه عدالت و جامعه مدنی آقای ناصر مدبر و موسسه همنوای بشری آقای حسن پیام این محفل را دایر کرده بودند.

ظاهرا" گفته شد که به علت کارکردهای درست، مدیریت صحیح، احترام به شهروندان، ارایه خدمات شایسته و شفاف و ترویج فرهنگ قدر شناسی این محفل گرفته شده است.

جنرال عیوض محمد نذیری، فرمانده پلیس بامیان نیز از کارکردهای سه ساله اش در بامیان چنین گفت: روزی که به اینجا آمدم، پلیس  4 صاحب منصب داشت، اکنون به 54 نفر رسیده و ساتنمن ها هم به 242 نفر، امروز ترافیک فعال داریم، لیسانس رانندگی و جواز سیر توزیع می کنیم و ... اما پلان داشتم که ترافیک و آتش نشانی ما تعمیر داشته باشد، حوزه های فرعی پلیس در ولسوالی ها دایر کنم ولی متأسفانه ...

او در ادامه گفت: "عیوض هیچ کار نکرده، محکوم ترین انسان های  تاریخ بوده که کار کرده."
فرمانده پلیس بامیان در پایان اظهار امیدواری کرد که چنین محافلی برای سایر کسانی که صادقانه کار می کنند برگزار گردد تا پیامی باشد به حکومت مرکزی که اگر آنها یاد نمی کنند، ما از اولاد های خود تقدیر می کنیم.

اگر چه تاکنون سئوال چرا این نهادهای همسو از پلیس تقدیر کرد؟ برایم حل نشده و قانع نشده ام اما نفس برگزاری چنین محافلی را برای نهادها و مسئولین خالی از فایده نمی دانم، اینگونه محافل به آنها اعتماد به نفس بیشتر خواهد داد و بیشتر تشویق خواهند شد تا در خدمت مردم باشند.
من هم به پاس خدمات کارکنان این نهاد دو عکس فوق را که یکی از آنها از محفل گرفته و دیگری را بیرون از محفل گرفته ام تقدیم می دارم.

۳ نظر:

محمد یوسفی گفت...

بنظر من هم کار خوبی انجام دادند که.........

فاخره گفت...

همینطور که نام موسسات ...را میخواندم درقسمت سوم بی اختیار و به اصطلاح اتوماتیک خواند موسسه...محمد نادر شفق ولی دیدم پسرکاکایش پیام
فقط یک تاجک زوردار دبامیان یافتند و عقده خالی کردند بیچاره ها

ناشناس گفت...

آخر چرا ما منفی می نگریم به هرچیز. اگر از والی قدردانی می کرد می گفتم . برخلاف شورای ولایتی حال می خواهد چاپلوسی کند. اگر از شورا می کرد می گفتیم برخلاف والی شده. اگر از رییس امنیت می کرد می گفتیم از سید خود کرد. حال که از قوماندان امنیه کرده میگین که از یک تاجیک کرده.
وای بر مردم ما چه وقت هوشیار شویم.