۱۳۸۹ شهریور ۷, یکشنبه

تقدیر از عمل انسانی وکیل شورای ولایتی

دیروز صبح همراه داکتر سیما سمر و اعضای شورای ولایتی رفته بودیم مکتب لیسه دخترانه سید آباد که حدود 2000 شاگرد داشته و با کمبود صنف درسی روبرو است، داکتر وعده کرد که بودجه ای را پیدا کرده که می تواند 7 صنف درسی به آن مکتب اضافه کند و شورای ولایتی با مردم منطقه صحبت کرد که زمین مربوطه را در اختیار این پروژه قرار دهد.

آنها زحمت زیاد کشید تا موفق شدند نظر موافق اهالی را برای اهدای زمین برای توسعه مکتب اخذ نمایند.
بعد از موافقه نماینده ها و بزرگان قریه و دعای خیر یکی از اعضای شورا، محترم محمد عزیز شفق، یکی از اعضای شورای ولایتی خیلی خوشحال بود، پیشانی تمام این نماینده ها و بزرگان قریه را بوسید من با کمره ام نتوانستم این لحظه را شکار کنم! برای قدردانی از این عمل انسانی این وکیل محترم عکسی که بعد از این رویداد گرفتم تقدیم شما می دارم.
محمد عزیز شفق از سمت چپ نفر دوم
مکتب لیسه نسوان سید آباد توسط موسسه شهدا، مربوط به داکتر سیما سمر شش سال پیش با بودجه ای که خواهر ورنی کمک کرده بود احداث شده بود.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام به همه هموطنان و اقای نظری.من خودم از بامیان نیستم اما بامیان و مردم انرا دوست دارم.هر خبر خوشی که از بامیان میشنوم خوشهال میشوم. به امید خبرهای بهتر.

ناشناس گفت...

سلام نظري صاحب لطفا عكسها را در سايت ديگري ابلود كنيد زيرا اين سايت در ايران فيلتر است و عكسها را نميتوان ديد . تشكر امان

ناشناس گفت...

سلام نظری عزیز
با آنکه به شما احترام دارم و نوشته های تان را که عمدتا در مورد بامیان بزرگ است می خوانم، عنوان این پست تان کمی بی معنی به نظر می رسد. نمی دانم این کار وکیل شورای ولایتی چی داشت که شما عنوان این پست تان را چنان گذاشتید.
گزارش تان خوب بود.
کامیابی ات را خواهانم
بدرود
ر. محمدی
کابل

ناشناس گفت...

سلام به آقای نظری و تشکر از انعکاس رویدادها در بامیان.
نمی دانم چه سبب شد تحت تاثیر عمل ریا کارانه آقای شفق قرار گرفتید و ایشان را چنین به یکبارگی دلسوز معارف پنداشتید. شاید شما از کارکرد وی در زمان مدیریت اش در سه ولسوالی مربوط ولایت بامیان آگاهی کافی نداشته باشید مثلا کسی را که شما اینطور ستایش مینمایید بیش از یک میلیون افغانی را از کمک های موسسه پاملرنه به مکاتب آن ولسوالی ها اختلاس نمود و مصر کمپاین انتخاباتی اش نمود. چه خوب اگر لطف نموده اندک در زمینه جستجو نماید.

با آن تشکر از گزارش های خوب تان

ناشناس گفت...

سلام آقای نظری خوبی امیدوارم صحت داشته باشید طلوع بامیان از شما دعوت میکند تاباما همکاری نماید .اگر امکان دارد لینک نماید.جاویدعطایی..tolobamyan.blogspot.com

ناشناس گفت...

سلام آقای نظری
گزارش شما را خواندم بسیار خوب بود

اما می خواستم موضوعی را برای شما و سایر خوانندگان وبلاگتان بگویم و خوشحال می شوم که خودتان و سایر خوانندگان نیز در مورد این خبر تحقیق نمایند .
راستش من این اقدام شورای ولایتی را قابل قدر می دانم ولی بعضی از کارهای اعضای این شورا انسان را ناامید می کنند
به عنوان مثال شورای ولایتی وکیل و امین مردم به حساب می ایند ولی ایشان در حق مردم خیانت می کنند
همین ریئس شورا چقدر از اموال این شورارا به نفع شخصی خودش استفاده می کندقبلآ موتر هایلاکس در اختیار ایشان بود به جای اینکه در راه خدمت مردم استفاده کند
ولی ایشان همیشه کارهای شخصی خانه اش را با ان انجام ومی داد و اصلآ هم احساس نمی کرد خراب شود و حتی چند بار من خودم شاهد بود مصالح ساخت خانه اش را با ان حمل می کرد آیا اگر موتر خودش بود این کار را می کرد مثلمآ خیر زیرا خراب می شد و بعد ز اینکه موتر بیچاره را خراب کرد
با رشوه ای که از والی به خاطر اعتراضشان گرفتند موتر مدل بالای دیگری خریدند باز هم ان موتر شده موتر شخصی آقایان خصوصآ رئیس و با ان کارهای خانه و خانواداش را انجام می دهد و باز هم مصالح خانه سازی و آب و هزارو یک کار دیگر را انجام می دهد اینها که وکیل مردم است و مردم بر گردن انها حق دارند باید نسبت به مردم و اموالی که در راه خدمت مردم استفاده می شود دلسوز تر باشند ولی متاسفانه این طور نیست فقط به فکر منافع خودشان است و حتی یک زره هم دلشان به حال مردم نمی سوزد چرا انها مثل سایر ارگانهای دولتی و غیر دولتی موتر دفتر رابعد از رخصتی در دفتر نمی گزارند و ان را با خودشان می برندبه خانه و با ان تمام کارهای خانه را انجام می دهند و فامیلش را با ان و به خرج دفتر به میله می برند ایا اینها هستند وکلای مردم وای به حال ما مردم بیچاره با این وکلایمان.