۱۳۹۰ دی ۵, دوشنبه

در کابل

چند وقتی است در کابل ام، بیش از یکسال می شد که گاهی شانه راست و گاهی شانه چپ ام درد می کرد، بطوریکه نه تنها بشکه آب بلکه یک کتاب را نمی توانستم جابجا کنم، درمان های زیادی در بامیان انجام دادم و نتیجه نگرفتم، کابل آمدم
و سرگردان بین متخصصین ارتوپدی، فیزیوتراپی، X-Ray" MRI" CT-Scan هستم، برخی می گویند آرتروز گردن دارم، برخی دیگر نظر داده اند شانه ام مشکل دارد و ... اما تاکنون بهبود کامل نیافته ام،
روزهای کوتاه، ترافیک و شلوغی شهر، سردی هوا و قطع برق فرصتی نمی گذاشت که به کافی نت رفته و از دنیای اینترنت و اخبار بامیان مطلع گردم، امروز فرصتی پیش آمد و خواستم دلیل غیابت خود را به خوانندگانم بازگویم و عذر خواهی کنم از اینکه دوستان در این مدت آمدند اما با دست خالی برگشتند.

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام نظری صاحب به امید سلامتی و سرفرازی شما شخصی پرکار و صبور.
استاد عزیز به نظر من تلاش برای پیداکردن متحصص اسنخوان در کابل نسبتا بی فایده است چون اگرهم داکتری مجرب وجود داشته باشد باز هم وسایل کافی ندارد.
تنها یک داکتر خوب در بخش استخوان که مشهور است ان داکتر موسی وردک است که در قسمت های سینما بهارستان نزدیک دانشگاه پول تخنیک معاینه خانه دارد.
و اگر بازهم تداوی نشدید کار اسان این است که برای تداوی در دهلی جدید هندوستان بروید مصرف تداوی هم ان قدر گران نیست ولی درمانش مطمعن است.
اگر در این قسمت معلومات نیاز داشتین به این ایمیل پیام بگذارید در خدمتم.
www.khorosane@yahoo.com

dr oliver گفت...

این قطعا arthritis هست. اگر در همان ماه های اول mri می گرفتی و در وبلاگ می نویشی که چنین مشکل داری و می توانستی mri ات را به من بفرستی تا نگاه کنم. اما مثل اینکه حالا دیر شده و باید جدی باشی. معمولا تا این حد جدی باید عمل شود. در این صورت پیش نهاد می کنم بری هند و یا ایران. در کابل این کار را نکن ممکن است بجای tendon رگ گردنت را ببرند.

امیدوارم صحت یابی

ناشناس گفت...

Ba drood ba shoma Nazari Aziz ba khanandagan khob weblog tan
Jinab Nazari mekhastam Nazari tan ra raje ba vaziat qouma dar afgh bedanam ro ba behbood hastim az har nazar eqtisad , Farhang,Taamolat IJtimae wa sahmgiri dar dowlat ya en ke khodaye na karda ro ba zawal wa bargasht ba gozashta Mamnoon mesham ke Nazare tan ra eLAM Nomaeid.

ناشناس گفت...

شفای عاجل آقای نظری

كريم گفت...

براي تان شفاي عاجل و صحت كامل آرزو ميكنم.

محمد امین حلیمی گفت...

سلام آقای نظری عزیز. امیدوارم به زودی سلامتی کامل تان را بازیابید و سالها و سالها با دست و گردن بی درد بنویسید و بنویسید.

Victor گفت...

سلام آقای نظری!
وبلاگ جدید مسمی به "بامیانی"، صفحه شما را در لیست وبلاگهای خود قرار داده است، امیدوارم که بتوانیم تبادل لینک و نظر داشته باشیم.

م. ر. بامیانی

http://www.bamyani-da.blogspot.com/

جعفر گفت...

نظری عزیز برایت تندرستی عاجل می خواهم.

jumajaferi@yahoo.ca گفت...

saalaam ostad man dost nashinas wali sakht ashinay shoama hastam
salamati shoma ra az khodawand buddah ke dar jowarash zindagi ikonid khastaram

تقی امینی گفت...

سلام اقای نظری
مشکلات استخوانی معمولا درمانش استراحت دادن است. اگر استخوان درد می کند یک علت دارد و اگر غضروف درد می کند دلیل دیگر. زمانی من به مشکل غضروف دردی قسمت پشتی شانه مواجه بودم که با استراحت دادن و گرم گرفتن محل بعد از مدتی طولانی در مان یافت. البته الان هم اگر فشار بیاورم بعد از مدتی درد میکند.

Unknown گفت...

سلام آقای نظری
امیدوارم که بزودی صحتمند شوی و شفای عاجل میخواهم

Unknown گفت...

سلام آقای نظری
شفای عاجل میخواهم

محمد رحمتی گفت...

درود بر نظری عزیز.
صحت و سلامتی شما را از خدای بزرگ خواهانم.