۱۳۸۷ دی ۹, دوشنبه

دانش آموزان قربانی


پنج شنبه هفته پیش دخترکم می خواست برود مکتب تا پارچه امتحانات اش را بگیرد، روز برفی بود و من می گفتم که نرو و او قبول نمی کرد، بالاخره با شوق رفت و شب که خانه رفتم با ذوق پارچه یا کارنامه تحصیلی اش را نشان داد که پنجم نمره شده بود.

روز گذشته صدها دانش آموز خوستی هم رفته بودند که پارچه شان را بگیرند اما در راه کسی که می خواست به جنت برود آنها را هدف قرار داد، خود به قول خویش به جنت (جهنم) رفت و چهارده دانش آموز مظلوم را هم کشت، چهارده مادر دیروز عزادار شد و آنوقت رئیس جمهور محترم از ملاصاحب، مولوی صاحب، مجاهد صاحب می خواهد که بیاید مذاکره کند و امنیت اش را تضمین می کند!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

ای بر پدر ای جاهلای کور لعنت
برای محافظت خود و اهل و عیال خود باید خود ما دست بکار شویم .صرفنظر از دابیر امنیتی دولتی ,باید تک تک ما چشمها و گوشهای خودرا تیزترو بیدار تر نگه بداریم و بمثابه نگهبانان غیر رسمی با تعداد زیادو فراگیر عمل کنیم.به تجربه ثابت شده که بسیاری از توطئه های بزرگ بابعضی ازمزاحمتهای ظاهرا ناچیز خنثی شده اند
"حمید"

ناشناس گفت...

سلام!
جمعي ازتحصيل كردگان مقيم كابل (اسادان دانشگاه ، دوكتوران ، انجينران ، ژورناليستان ، هنرمندان ، معلمان و .....!) ميخواهند براي حل معضل كوچي وپيشگيري از تكرار وقوع فاجعه بهسود اقدامات زير را انجام دهند:
• برگزاري سمينارعلمي ودعوت به هم انديشي براي پيدا كردن راه حل .
• تهيه يك طرح وراهكارمدون.
• تهيه يك كتاب دراين باب.
• تهيه نامه سرگشاده به مسولان امر(دولت ، پارلمان ، سران قومي ورهبران سياسي) وپيشنهاد وفشاربر آنها جهت پيشگيري از وقوع جنگ .
مارا دراين راه ياري كنيد.( مشوره دهيد ، حمايت معنوي ومادي نماييد ودرهركجا كه هستيد صداي تان را بلند كنيد ونگذاري كه فرزندان اين ملت به خاك وخون كشيده شوند).
اگر درگوشه اي از اين مرز وبوم دوهموطن بجان هم مي افتند شايدبخاطر اين استكه تئوري صلح موجود نيست بياييد آنرا ما (تحصيل كردگان = رهبران فكري هرجامعه!) خلق كنيم.
نگذاريم كه دوباره سياهي وتباهي ونااميدي دركشورعزيزمان شعله ورشود.
لطفا اين خبر ودعوت را به ديگران نيز برسان

دست هم بفشاريم براي آبادي وطن، هموطن!

درانتظارپاسختان
دوكتورمحمدناصرمحقق
استاد پوهنتون طب كابل ومسئول شفاخانه خيريه وطن
Email:dr.naser@yahoo.com
Phone:+98 77 812 88 13