۱۳۸۷ اسفند ۴, یکشنبه

آقا سگه

دیروز یکی از دوستانی که ایران نرفته و از مرید های خاص هم هست درباره ایران می گفت، او به برکت برق آبی قریه شان و آزادی رسانه ها صاحب برق و دیش آنتن شده است و مثل اکثر مردم هزاره جات ماهواره شان را در جهت کانال های داخلی و جهانی ایران تنظیم کرده است.

او می گفت از همه برنامه های ایران خوشم می آید ولی از اینکه در برنامه کودکشان می گویند آقا سگه، آقا گرگه، آقا روباهه و ... بدم می آید، قربان "آقا" شوم، ایرانی ها به خامنه ای هم می گویند "آقا" به سگ و پشگ شان هم می گویند "آقا".

۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام

مدتی نبود نخندیده بودم .
تشکر
البته جای تفکر هم داشت.

ناشناس گفت...

سلام

مدتی بود نخندیده بودم .
تشکر
البته جای تفکر هم داشت.

ناشناس گفت...

سلام و ممنون از پاسخ کاملت
می خواستم متنی در باره الهه سرور بنویسم
این اطلاعات رو لازم داشتم
در ضمن
از خوندن متنت هم خنده ام گرفت هم برام جالب بود که بدونم طرف روی چه حساب اینچنین مرید شده ؟!

ناشناس گفت...

سلام نظری صاحب !من یکی از خو انندگان وبلاگ زیبای شما هستم و نسبت به دقت و صحت اطلاع رسانی شما اطمینان دارم. لذا می خواستم چند سوال را خدمت تان مطرح نمایم.
اول : در باره شروع قیر ریزی سرک بامیان وپروان در افغان پاپیر خبر امده است شما چه می دانید؟
دوم اینکه در خبر امده- از پل متک الی کوتل شیبر ده کیلو متر فاصله دارد این سخن درست است؟
سوم :اینکه بر نامه قیر ریزی تا بامیان مورد نظر می باشد یا تا کو تل شیبر؟
متشکرم نظری جان اگر در وبلاگ خوب تان در این باره بنویسید.

محمد ظاهر نظری گفت...

دوست ناشناس عزيز كه نام ات را ننوشته اي، مسير پل متك الي باميان مسير دومي است كه به باميان وصل مي شود، پل متك در 2-3 كيلومتري شمال شهر چاريكار در مسير شاهراه سالنگ قرار دارد، از پل متك الي باميان فعلا" حدود ده ساعت راه است و تا كوتل شيبر نه ساعت راه و كيلومتري اش هم تا باميان حدود 130 كيلومتر مي شود، اين مسير ( پل متك، شيبر، دره شكاري، دوشي) قبل از احداث تونل سالنگ مسير تاريخي شمال- جنوب بود.
معلومات بيشتر در مورد قيرريزي آن در مطلب "نويد هاي جديد"http://zahirnazari.blogspot.com/2009/02/blog-post_2218.html نوشته ام بخوانيد.

ناشناس گفت...

نظری عزیز,هرشب(روزبه وقت شما) به وبلاگ تان سرمیزنم تا ببینم در بامیان چه خبر است.پوشش خبری تان خیلی جالب است. اگربه جنر های جورنالیستی بیشتر توجه کنید وبلاگتان زیباتر خواهد شد.

ناشناس گفت...

salam nazari saheb !
rastin astam chandi pesh emaily darmored khanum "f"barayat frestadam man az shoma javabi nagreftam , shayad shoma ba email sabiq man frestaded, agar lotf konin ba email jaded man moshakhasat wa tareq komak ba danishjoyan ra ham befrested ki chand tan az dostan tamael ba komak darand email jaded man in ast:
zaher.rastin@yahoo.ca

ناشناس گفت...

گفته های این دوست شما مشت محکمی بود به دهان امریکا و واقعا از پیروان خط امام توقع بیشتر ازین داشت

نه شرقی نه غربی -جمهوری اسلامی

ناشناس گفت...

گفته های این دوست شما مشت محکمی بود به دهان امریکا و واقعا از پیروان خط امام توقع بیشتر ازین داشت

نه شرقی نه غربی -جمهوری اسلامی

محمد ظاهر نظری گفت...

راستين عزيز تشكر از اعلام همكاري ات.
با همكاري چند دوست ديگر بعد از شروع سال تحصيلي دانشگاه، تصميم داريم كه دانشجويان مستحق را به طريقي صحيح شناسايي كرده و گزارش آنرا در وب سايتي كه به همين منظور طراحي خواهد شد به اطلاع شما و ساير خيرين قرار خواهيم داد كه به طريق شفاف هركس به يك يا چند نفر كمك كند.
در مورد خانم ف هم بعد از اينكه با خودشان مصلحت كنم با شما حتما" تماس خواهم گرفت.

ناشناس گفت...

به م م

خط امام در افغانستان سالها قبل دفن شد. تلویزیون ایران دیدن ضرورتا خط امامی بودن معنی نمی دهد. اگر شما این برداشت را بکنید بیانگر درک نادرست تان از جامعه ای افغانستان و به خصوص جامعه ای هزاره است.

نه شرقی و نه غربی هم شعار مفت مردم فریبی بود که دیگر خریداری حتی در خود ایران هم ندارد. اخندها برای راضی کردن روسها احزاب خط امامی هزاره جات را به جان هم می انداخت. با امریکا هم ههه می دانیم که بشت برده چندان مشت به دهن نمی شوند.

هوگوچاویز کمونست و چین کمونست هم و کیم یونک ایل کمونست که حتی خدا را هم قبول ندارد برای دوستی با آخند های ایران عیبی ندارند. معلوم می شود که شعار نه شرقی و نه غربی شعار بوده است !

خوش باش با مشت گره کرده ات