۱۳۸۹ آبان ۵, چهارشنبه

تشکر از هموطن

دیروز که پست "خدا داد" را نوشتم، بیشتر هدفم این بود که صدای وجدان خود را آرام کنم، که حداقل در برابر جیغ و گریه خداداد ساکت ننشسته ام و آن صدا را منعکس کرده ام و نهیبی زده باشم بازهم به امثال خودم که فقط به فکر خود و فرزندان خود نباشند!

امروز یکی از خوانندگان وبلاگم از آمریکا برایم ایمیل زده است و خواهان چگونگی کمک به "خداداد" شده است، من بخاطر این احساس پاک و انسانی این دوست، اشک ام در آمد و راههایی را برای چگونگی کمک برایش نشان دادم.

من چند بار دیگر هم که قصه هایی از زندگی کسانی که با درد و رنج دست و پنجه نرم می کنند- به ویژه دانشجویان دانشگاه- نوشته بودم که آن موقع نیز هموطنانی برایم ایمیل یا تلفن زدند و مشکل آنها را به نحوی حل کردند.

به این هموطنان و به این احساسات پاک انسانی عشق می روزم، از این روحیه انرژی می گیرم و خستگی وبلاگ نویسی هم برطرف می شود و با انگیزه بیشتر خواهم نوشت.

۶ نظر:

مهدی مهرآئین گفت...

نظری عزیز
خدایت داد خواهی کند و بی شماردهدت.
وخدا به داد خداداد هایی که دادشان به من و تو نمی رسند، برسد.

وآفرین براحساس انسانی آن دوست که میخواهد کمک کند.

موفق باشی

ناشناس گفت...

زنده باد هموطن!
زنده باد کسی که صدای خدادادهایی را به گوش هموطن می رساند!
دست به دست هم دهیم به مهر
تا وطن خویش را کنیم آباد
به امید فریادرسی برای تمام خدادادان!

علی گفت...

سلام اقای نظری. درود بر تو و درود بر اون هموطن که به کمک خداد شتافته. واقعا خوشهال شدم از همکاری شما و همت اون هموطن. خداوند اجرش را عطا فرماید

ناشناس گفت...

درود و دعای بی پایان به شما و تمامی خدمتگذاران محرومین

ناشناس گفت...

آقاي نظري عزيز سلام!
خوشحالم از اينكه وبلاگ شما بيشترين خواننده را در داخل و خارج از كشور دارد و از زحمات شما تقدير و تشكر مي نمايم. و بايد گفت كه اين اولين وبلاگ است كه اين همه عمر طولاني داشته و ما هم آرزوي دوام آنرا تا قرنها داريم. در اخير خدمت شما دوست عزيز عرض نمايم كه با در نظرداشت اينكه خود شما بيشترين احترام و پافشاري را روي رعايت اصول ‌‌ژورنالستي داريد براين اساس خواستم بگويم كه عكس را كه در خبر تحت عنوان "كنكور 89" درج كرديد، مربوط به كانكور آزمايشي است كه توسط كانون توسعه آموزش براي بيش از 400 نفر از دانشجويان برگزار گرديده است. متاسفانه شما هيچ گزارش از آن را در سايت خود نداديد و از عكس آن در گزارش ديگر استفاده كرديد. به نظر من خوب است كه شما در گزارش هاي خود از عكس هاي استفاده كنيد كه مربوط به همان گزارش باشد در صورت عدم موجوديت اسناد گزارشي (عكس) بهتر است كه بدون عكس باشد. تشكر

محمد ظاهر نظری گفت...

دوست عزیز، کاملن حق با شماست، این یک عیب فاحش است که نباید تکرار شود، عکس های کنکور آزمایشی را می خواستم گزارشی برایش بنویسم، دوست و برادر عزیزم جاهد جان گفت که گزارشی آماری از نتایج این امتحان کنکور آزمایشی را ارایه خواهد کرد، نمی دانم تنبلی از من بود از او که تا حالا این گزارش به دست من نرسید و من ناچار از آن عکس برای پست کنکور 89 استفاده کردم که نبایست چنین می شد.
به هر حال از تذکر دوستانه تان " فذکر ان ذکر تنفع المومنین" کمال استفاده را بردم.