۱۳۸۹ خرداد ۸, شنبه

از بهسود

امروز از سر کجاو تا گرماو و لته بند الی دان تنور را پیمودیم کوچی ها در حال بازگشت اند.
دیروز اشاره کردم که باید از استاد خلیلی حمایت کرد،

ایشان با ما زیاد صحبت کرد شاید طرح برخی از انها در اینجا صلاح نباشد باز هم میگویم برای اینکه پروسه حق خواهی اخیر ما نتیجه مطلوب دهد ما باید از خلیلی حمایت کنیم و او هم به حمایت ما ضرورت دارد.

۶ نظر:

سیرت گفت...

سلام اقای نظری
من فکر میکنم،ٌکه در قدم اول ازمردم زجر کشیدۀبهسود،ٌکه حدودچندسال پی درپی موردتاخت وتازاین طالبان کوچی نماقرارگرفته اند وتااخرین لحظه توان خویش استقامت وپایداری کرده اند باید حمایت وپشتیبانی نمائیم وبعدازان از تمامی رهبرانیکه صادقانه دراین عرصه گام برداشته اندوخودرابامردم وملت خویش غم شریک دانسته اند بایدتشکروقدردانی کرد.
من یکباردیگرازدوستان عزیزصمیمانه خواهش میکنم،ٌکه بیائیم ازعیب وایراد گیری پرهیزکنیم و همه دست به دست همدیگر داده خودومردم خویش را ازاین بد بختی ها نجات بدهیم تامبادادشمنان تاریک دل وقسم خوردۀتاریخ ملت ما خدای نکرده یکباردیگر بر ما پیروزگردد.این فردشعرراخدمت دستان عیب جومینویسم.
هر عیب که بینی تو به اصلاح بکوش
بر عیب نظر مکن که بی عیب خداست

ناشناس گفت...

bali haq bashumast daren waqt hasas hama baead az aqy khalili hemaeat kunem waqt tafreqa andaze nestdruod bar shuma

ناشناس گفت...

سلام. از اقای خللی تشکر که در منطقه رفتن هال باید همه تلاش کنن که خسارت مردو ګرفته شود و مجرمین کوچی مجازات شوند. باچه هزاره

علی قاسمی گفت...

سلام خدمت اقای نظری عزیز
بجا فرموده اید ، من نیز از دوستانیکه به جز انتقاد راه دیگری را بلد نیستند عاجزانه تمنا دارم که دست در دست هم داده و به جای انتقاد های که هیچ درد را دوا نمیکند ، در کنار هم بایستیم و مشت محکمی باشیم در مقابل دشمن .
بامید اتحاد و همبستگی میان هزاره های جهان

زواری گفت...

سلام. با شما موافقم ؛ اکنون وقت ایراد گرفتن و اتهام زدن نیست.

ناشناس گفت...

نظری عزیز نظرغالب این است که آقای خلیلی برای کم کردن فشار مردم از سر کرزی به بهسود رفته است. حمایت از خلیلی حمایت از کرزی است. به جای مطمئین مطمعین باشید.