۱۳۹۰ خرداد ۱۵, یکشنبه

از ضحاک

بنا بر گفته برخی منابع، مذاکره با ربایندگان ادامه دارد و امیدواری هایی هم وجود دارد که به زودی جواد ضحاک آزاد خواهد شد.

فقط امیدواریم.

۹ نظر:

محمد قاسم حیدری گفت...

تشکر نظری صاحب که مارا خبر می دهی
فقط باید در حق آقای ضحاک دعا کرد.

لیاقتعلی افتخاری گفت...

اختطاف شدن رئیس شورای ولایتی و کشته شدن آمر امنیت پروان در این حادثه، قضیه کوچک نیست. تصور میکنم سایت و رسانه بی بی سی این واقعه را اصلا بازتاب نداده است، در حالیکه در سایر ولایات وقتی یک عضو شورای ولایتی زخمی میگردد بی. بی. سی با دبدبه و کبکبه خاص آنرا بازتاب میدهد و هر کدام ما بارها گزارشهای بی.بی.سی را در این موارد شنیده ایم. اختطاف رئیس شورای ولایتی بامیان از جانب هر باند و گروهی که صورت گرفته تبعات زیاد در پی خواهد داشت و لا اقل بی بی سی از این نقطه نظر باید به این موضوع می پرداخت. ضمن اینکه ما نیز امیدواریم آقای جواد ضحاک آزاد خواهد شد، به بازدید کنندگان و خوانندگان این گزارش پیشنهاد میشود از طریق ایمل و تماسهای تلفنی از رویکردهای تبعیض آمیز و ... خبر رسانی بی. بی.سی اعتراض کنند.

محمد رضا"بامیانی" گفت...

با عرض سلام خدمت مدیر وبلاگ زندگی در بامیان ......
وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایی دارید و مطالب جالبی را در آن درج نمودید بنده هم آرزوی آزادی هرچه زودتر آقای جواد ضحاک را دارم.....
اگر قابل دانستید به وبلاگ کلبه درویش هم سری بزنید و آنرا در لینک پیوندهای خود قرار دهید با تشکر فراوان و آرزوی موفقیت های روز افزون برای تمام اهالی شریف ولایت بامیان
محمد رضا"بامیانی"

ناشناس گفت...

سلام دوستان عزیز تا ساعت ده شب گذشته که اخرین تماس ها را با ا یشان رئیس امنیت ولایت پروان داشته به من خبر داد که ایشان صحیح و سالم می باشد و کسانی که ایشان را اختطاف نموده طالبان تاله و برفک است.

ابراهیم گفت...

فقط برای ضحاک دعا میکنم که آزاد شود و دوباره به آغوش فامیل و مردمش برگردد.

صادق فکرت گفت...

مرگ بر منطقه گرای پست خائن ناموس فروش، که میان هزاره های مظلوم فتنه ایجاد می کند و هزاره ها را منطقه به منطقه با کارد تنگ نظری و سودجویی شخصی پاره پاره می کند.

مرگ بر منطقه گرای پست خائن که میان هزاره های مظلوم فتنه ایجاد می کند و هزاره ها را منطقه به منطقه با کارد تنگ نظری و سودجویی شخصی تقسیم می کند.
مرگ بر منطقه گرای پست خائن که میان هزاره های مظلوم فتنه ایجاد می کند و هزاره ها را منطقه به منطقه با کارد تنگ نظری و سودجویی شخصی تقسیم می کند.

اوه! اووووه! اوه! همینطور آدما را اگه خداوند از نزدیک به گیرم بیندازد سرش را به بین دستشویی خواهم گرفت! این احمقهای بی ناموس مردم مارا از قدیم تاحالا تکه تکه کرده موجب شکست و قتل عام مان شده است. ماچقدر زحمت می کشیم که این تبلیغات زهراگین را خنثی کنیم اما اینها که معلوم نیست هزاره است یادشمن ولی بنام هزاره نظر می دهند می آیند با یک نجاست که می اندازند صدها متر بین ما فاصله ایجاد می کند. من نوکر هزاره مظلومم در هرجای جهان که باشد.

ناشناس گفت...

انالله و انا الیه راجعون

با تاسف لحظاتی پیش از طریق رئیس امنیت ولایت پروان به بنده خبر داده شد که جناب اقای جواد ضحاک توسط طالبان بدنام و دشمن اسلام جام شهادت را نوشیدند.

یادش گرامی راهش پر رهرو باد

علی یاور امینی گفت...

انا لله و انا الیه راجعون.

جواد ضحاک و همراهانش را مظلومانه و در همان محل گروگانگیری اش به همین سادگی به شهادت رسانده با آرامش خاطر ودر کمال امنیت جنازه های شان را لب سرک گذاشته اطرافش را ماین کاری کرده اند وخودشان نیز درهمان اطراف در حال تماشایند!

آیا نیروهای آیساف و دولت که از روز اول گرفتاری ایشان از قضیه اطلاع داشتند. غوربندیهای گروگانگیر وبرادران ناراضی کرزی را زیر نظر نداشتند تا در صورت هرگونه اقدام شان فورا دستگیر ویا کشته می شدند تا سرنخهای نیز برای شناسایی عاملان بیشتر وسازماندهندگان نا امن سازی بامیان واطرافش به دست می آمد و زورگیران نیز بکلی از منطقه ریشه کن می شدند؟

حالا که جنایت به شدید ترین نوعش ودرعین امنیت و آسودگی خاطر تروریستان انجام شد و عاملان مباشر ومحل آن نیز معلوم است ما از اردوی ملی و نیروهای آیساف می خواهیم که تروریستان را ازمنطقه کاملا ریشه کن و پاکسازی نمایند .

فا روق سیغانی گفت...

شهادت مظلومانه آقای ضحا ک بیا ن گرآن است که طا لبان جنا یت کارو مخالف اقوام غیر پشتون است برای که ایشان کارمند ولت فا شستی برادرخوانده طا لیان نبودند بلکه یک نما ینده مردم هزاره و تا جک های با میان بودند همیشه از روند برخود دولت برادر خواند ه طالبان با ساکنان با میان اعم هزاره و تا جک های با میا نی اعتراض و انتقاد میکردند، که با الاخره برادان حکمت فا شی شهید گردند با ز هم با مید روز عدالت و برابرتما م اقوام مظلوم در افغانستان و شادی روح ضحاشهید.