۱۳۹۰ تیر ۲, پنجشنبه

دستگیری قاتل شهید ضحاک

لحظاتی پیش از یک منبع موثق شنیدم که می گفت قومندان مطیع الله، فرمانده طالبی که شهید ضحاک را دو هفته پیش دستگیر کرده  و بعد به شهادت رسانده بود، در طی عملیات شب گذشته با یازده نفر از نفرات اش دستگیر شده است.
جزئیات بیشتر این خبر بعدن اعلام خواهد شد.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلا م آقای نظری .
خوشحال شدم که خبر خوشی داشتید برای ما وتمام هموطنانم.
داود ناظری

علی یاور قاسمی گفت...

خدایا من تراهمیشه دوعا میکنم دشمنان مردم بی گناه را به زودی به پنجه عدالت بکشاند

محمد رضا گفت...

محتر نظری صاحب سلام! امید که همیشه موفق و سرحال باشی دوست گرامی خواستم از اطلاع رسانی دقیق و به موقع شما ابراز تشکری نمایم معلومات راجع به وقایع بامیان برای من که در خارج به سر میبرم و ده ها نفر دیگر مثل من خیلی باارزش است و همیشه حهت معلومات جدید در بامیان به سایت خوب و واقعبینانه شما مراجعه مینمایم بازهم موفقیت بشتر شما را از خداوند آرزوی مینمایم .

ناشناس گفت...

نظری عزیز سلام
از اطلاع رسانی شما تشکر
این برادر ناراضی کرزی، باید کشته شود نه دستگیر.
اگر دستگیر شود بعد از مدتی توسط کرزی عفو میشود.......

ناشناس گفت...

محمدحسین
سلام آقای نظری
ازاینکه خبردستگیری قاتلین جوادضحاک رئیس شورای ولایتی ولایت بامیان راشندیم احساس کردم که دولت دقبال مردم خودبی تفاوت نیست.اما،بعدازدستگیری چه میشودبایددید.

A.poya گفت...

سلام به همه دوستان وآقای نظری همه شنیدن که قاتلین شهیدضحاک دست گیر شدن اماناگفته نماند همیشه قاتلین وجنایت کاران گرفتارمیشود ولی بعدازمدتی بنام برادرویابیگناه آقای کرزی آنهاره رهاویاازتونل زیرزمینی بیرون میکشد ومقصیر هم افرادواشخاص وطن دوست رامیدانن آیابه نطری شما این کاری آقای کرزی قابل قبول مردم افغانستان خواهدبود؟