۱۳۹۰ تیر ۲, پنجشنبه

گفتمان بلاگرها

یکی دو روزی است که در سالن لینکن دانشگاه بامیان برای دوستان مجمع گفتمان دانشجویی کلاس وبلاگ نویسی را دایر کرده ام، شور و شوق آن دانشجویان نسبت به ژورنالیست شهروندی مرا واداشت که چنین جلساتی را ادامه دهم با هماهنگی محترم جواد همدرد مسئول مرکز لینکن این جلسات هر پنچ شنبه ساعت 3 تا 4 بعد الظهر در آن مرکز دایر خواهد شد، علاقه مندان می توانند با هماهنگی قبلی با مسئول لینکن در این جلسات اشتراک کنند.

در ضمن کپی این وبلاگ را در سرویس بلاگفا برای هموطنانم در ایران به همین نام فعال کرده ام.

۳ نظر:

حسن گفت...

سلام آقای نظری

خدا به شما خیر بدهد.

جور باشی

صادع گفت...

سلام استاد نظري.واقعآ مردم ما نيازمند افراد خير همانند شماست.
اما بدي جامعه در اينجاست كه تا افراد زنده و حيات دارند از ايشان حمايه و تقدير نميكنند كه مبادا چاپلوس قلمدادشوند اما وقتي از دستشان كه رفت همه چيز را ميريزند بيرون.صادع ازباميان

ناشناس گفت...

... اما به نظرمن بیزاری ما ازجنگ وصلح طلبی بیش ازحد ما را باه اینجا رسانیده است . فراموش نکنید اینجا افغانستان است فلسفه جنگ هنوز ختم نشده است دیر یا زود باید حسابها تصفیه شود ما دومین گروه بزرگ قومی دراین کشور هستیم درحالیکه کمتر از ده درصد اراضی این کشور را دراختیار داریم ما باقیمانده از نسل قتل عام شده هستیم که 62 درصد آن نابوددشده است ما به هیج منطقی نمی توانیم با قاتلان پدر وغاصبان هزارستان بزرگ کنار بیایم به شرط که روشنفکران خاله مانند مثل شما برسرنوش مردم حاکم نشود .
سید اسماعیل بلخی می گوید
جوانان درقلم رنگ شفا نیست
دوای درد استبداد خون است
زخون بنویس بردیوار ظالم
که آخر سیل این بنیاد خون است
موفق باشی
علی رضا از بندردایکندی