۱۳۸۷ تیر ۹, یکشنبه

باز سازی در بامیان

نیوزلندی ها، پی آر تی بامیان و نمایندگان سفارت و USAID در بامیان مدعی اند که به نسبت جمعیت در بامیان، بازسازی به خوبی پیش می رود.

اما مردم بامیان راضی نیستند، مردم فکر می کنند که نسبت به ولایات دیگر و ولایات ناامن، کمتر کمک به بامیان شده است، در غزنی سفیر ایالات متحده وعده 30 ملیون دالری داد و در بامیان خانم لورا بوش وعده قیر ریزی دو کیلومتر سرک به ارزش حدود یک ملیون دالر، مردم پی آر تی و جامعه جهانی را در عدم انکشاف بامیان مقصر می دانند.

جواب ( US): شما به بودجه نگاه نکنید، به نتیجه کار نگاه کنید، هر سال سرک های زیادی درست می شود (جغل اندازی)، کلینیک های زیادی ساخته می شود و اطفال زیادی به مکتب می رود، شما خود را با دیگر ولایات قیاس نکنید، شما یخن دولتمردان خود را بگیرد که چرا به بامیان بودجه اختصاص نمی دهند و یخن رئیس صاحب ها را بگیرید که چرا بودجه در نظر گرفته شده را گرفته نمی توانند یا مصرف کرده نمی توانند.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام عزیز نظری از وبلاگ خوب شما استفاده نمودم ولذت بردم
www.samangan.org

ناشناس گفت...

salam zaher jan
shoma ziad ghosse bamian ra nakhor
belakhare 2rost mishe
rasti mishe az baz sazie bamian
baram chand ta axe toop befresti
ghorbanet
by
ali bakhshi

ناشناس گفت...

rasti chera to akhbarat az ax estefade nemikoni behtar tar mishe age ax ham ezafe koni
montazeram
by
ali bakhshi

ناشناس گفت...

سلام نظری عزیز !تازه با مطالب ساده وصمیمی شما آشنا شدم وازاینکه درباره بامیان می نویسی جای خوشحالی است جداازنوشته هایت لذت بردم وحتی مطالب بایگانی شده رانیز خواندم به قول مردم کیف کردم .اگروقت کردی به این آدرس هم سربزن خوشحال میشوم bamyan 2000.blogfa.com