۱۳۸۷ مرداد ۱۵, سه‌شنبه

دانشگاه شبانه

یکی از دوستان قصه کرد که می خواهد از دانشگاه (موسسه تحصیلات عالی) کاتب بخواهد که در بامیان نمایندگی تأسیس کند و کلاس شبانه برای متقاضیان که کارمند موسسات اند بگذارد.
او گفت: سال پیش موضوع را از طریق دانشگاه بامیان تعقیب کرده اما به نتیجه نرسیده است.

روز گذشته به طور اتفاقی با داکتر حیدر علامه و داکتر صادق باقری آشنا شدم. این دو نفر دکترای حقوق دارند. (افتخار قوم )
آنها برای تدویر ورکشاپ اصول محاکمات عادلانه برای کارمندان نهادهای عدلی و قضایی بامیان و دایکندی به بامیان آمده اند.

به داکتر علامه که استاد دانشگاه کاتب است، پیشنهاد آن دوست را بیان کردم، او گفت مشکل ترانسپورت استادان را دارند و گرنه پیشنهاد خوبی است.
دانشگاه پیام نور ایران، در کابل کار می کند و چقدر دانشجو دارد و چقدر ارز مملکت را خارج می کند و آنوقت دانشگاهها و متخصصین ما امکانات ندارند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

از آشنايي با شماخوشحالم قوماي گل!

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز من یکی از هموطنان شما در ایران پناهنده هستم اهل بهسود میباشم و در رشته ی جغرافیا -( ژئومورفولوژی) در دانشگاه تهران در مقطع فوق لیسانس (ماستری )مشغول به تحصیل میباشم از شما خواهشمندم ببینید در افغانستان برای رشته ی من کاری هست ؟ یا اینکه من را در دانشگاه های افغانستان به عنوان استاد دانشگاه قبول میکند تا در دانشگاه افغانستان درس بدهم و اینکه میزان معاش استاد دانشگاه در افغانستان چقدر است و در روز چند ساعت درس بدهد ؟ ازشما خوشحالم که در این زمینه من را راهنمایی کنید . و خوشحالم که یک روز در افغانشتان در کنار دوستان مشغول تدریس باشم rezajafari1387@gmail.com