۱۳۸۷ شهریور ۷, پنجشنبه

مرغداری در جاغوری

جناب حبیب سروری در وبلاگ اش که از جاغوری به روز می شود، گزارش و عکسی از افتتاح مرغداری در جاغوری داده است، این خبر و عکس امیدوار کننده را به همه دوستانداران ترقی و پیشرفت افغانستان، علی الخصوص هزاره جات تقدیم می کنم.

این مرغداری در قریه جودری- چهار خوشه با مسئولیت علی درباب و محمد طاهر با 2000 مرغ گوشتی و تخمی برای رفع نیازمندی مردم جاغوری ایجاد شده است.
منبع : حبیب سروی

۲ نظر:

ناشناس گفت...

راستی در جاغوری یک کارخانه بسیار مدرن سنگبری هم کار می کند که به تازگی سنگهایش را من در کابل دیده ام. یک خشت بزی بسیار کلان هم به زودی شروع به کار می کند. به نظر شما دلیل موفقیت این مردم چیست؟ من که در دانشگاه کابل هستم می بینم که اینها به اندازه چندین ولایت در اینجا دانشجو دارند. در خارج هم یک دوستم می گفت که از این مردم نه کم کم و به هزاران هزار در سراسر کشورهای غربی هستند. من یک بار در کویته رفتم دیدم که اینها شهرک خود را به نام هزاره تاون دارند. برای من بسیار جالب است. آیا نمی شود که مناطق دیگر هزاره جات هم از تجربیات آنها استفاده کنند.

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز! مطلب خواندنی بود.. خبری دیگری مربوط به یک کارخانه سنگبری در جاغوری در سایت jaghori.net خواندم واقعآ جایی مسرت است. برای همه هموطنانم ارزویی موفقیت دارم
ع.میرهزاری