۱۳۸۷ شهریور ۱۰, یکشنبه

تجلیل از نیکپا


آمریت المپیک بامیان روز گذشته به افتخار روح الله نیکپا مدال آور تاریخ المپیک افغانستان مسابقه دوشی را برگزار کرد.

در این مسابقه صدها تن از جوانان بامیان اشتراک کردند که به نفرات اول تا سوم آن جوایزی اهداء گردید، گلخان قاسمی نفر اول این مسابقه شناخته شد.
هم چنین به برندگان تورنمنت فوتبال تابستانی بامیان نیز کاپ و لوح تقدیر تقدیم شد.

بامیان و دیگر نقاط افغانستان جوانان مستعد زیادی دارند که اگر اندکی سرمایه گذاری شوند می توانند برای کشور افتخار آفرینند و برای سیاست مداران و بخش خصوصی نیز شهرت و کریدت کمایی نمایند، همانطور که احسان الله بیات از نیکپا به نفع کاندیداتوری خود کریدت اخذ کرد.

۹ نظر:

ناشناس گفت...

خدا این جوانان نازنین وطن را حفظ کند

ناشناس گفت...

اقای نظری ادم منفی گراء وکم ظرفیت به نظرمیرسی چرا که انسان مثل احسان الله بیات ازخود چقدرانسانیت وجوان مردی را نشان داده وازیک جوان وطن تقدیر کرده ودرحقیقت احسان الله بیات این طرزتفکررا بدولت بی مسولیت داده بود تا ازین جوان استقبال و تقدیر شود اگرنه حامد کرزی وکابینه اش اصلا هم نمی شد.
اما شما برادری ویب داری چرنت پرنت ازپیش خود هرچی دلت خواست نوشته میکنی ازتقدیری احسان الله بیات تعبیر به کامپاین کردی وحال انکه او هنوزاعلان کاندیداتوری خوده نکرده وشاید اصلادرفکرچنین کارنباشد ای کاش مثل این انسانها می شد که ریس جمهورشود تا بیشتربدرد این ملت بیخورد واگرانسانهای مثل احسان الله بیات ریس جمهورنباشد هم کافی بدرد این ملت می خورد کومکهای بی شایبه شان درکوشه وکناراین مملکت بمردم ضعف بیچاره میرسد.
خداحفظ کند انسان محترم وانسان دوست را وهم چنین انسانهای مثل ایشانرا
لعنت بانسان منفیگرا وتنک نظرمثل شما

ناشناس گفت...

دوست عزیز کریدت گرفتن از طریق رقابت ها و فعالیت های مثبت بد نیست. هر کس در تمام دنیا این کار را می کند.

تشکر از نوشتن تان. من همیشه به اینجا سر می زنم. بامیان در قلب ما است.

ناشناس گفت...

salam zahir jan
sarke kabul bamian akhr asfalt shod ya na ta koja raside?

ناشناس گفت...

سلام محترم نظری..

شما از کاندیداتوری محترم اقای بیات صاحب چه خبر دارید.
2 محترم بیات صاحب یک ملیون افغانی برای نیکپا کمک کرده است در نظر تو کم گپ است ..اگر عوض نیکپا بودی این پول ازان تو بود
بخدا قسم تو در ین مطلب افراط کرده یی حالا تو هم میتوانی خوده کاندید کنی مطابق قانون حق تو است حا لا چه بهتر که محترم بیات باشند که باخداو با سخاوت استند از وضعیت جامعه خوب اگاهی دارند هیچگاهی فرشته قدرت ره در جامعه در دست نمیگیرند باید انسانی همچو من تو و یا محترم بیات صاحب احساس مسولیت نمایند پس هیچکس خالی از خطا نیست و هیچکس توقع معجزه از محترم بیات صاحب نداشته باشند زیرا همین اندازه از فیض شان مستفید شده ایم بی نهایت است والا اگر معجزه هم کنند ما قدرش ره نخواهیم دانست..
جایش را دارد که حرفت را پس بیگری و اگر نه فکر نکنم که این نظرت را مورد تایید هیچ هزاره اگاهی قرار بگیرد..
رموز فام باشید
تشکر

ناشناس گفت...

گرفته از سایت شفایی...

چيزهای موثر در تقويت ورزش




جوانان ما در صحنه های مسابقات مختلف ورزشي استعداد شان را نشان داده اند. باور من اين است که توجه به ورزش و تقويت بودجه و امکانات و استاندارد ساختن فنون ورزشي و همچنين تشويق و ترغيب ورزشکاران مي توانند به رشد سريع ورزش در کشور ما کمک کنند. نقش دولت، نقش مسئولان امور ورزشي، نقش رسانه ها، نقش مردم و نقش سکتور خصوصي در تقويت و رشد ورزش در افغانستان بسيار موثر مي باشد. من بعنوان يک ورزشکار، خيلي خوشحال شدم که آقای کرزی به المپيک پکن شرکت نمود. همچنين شنيدم که رئيس جمهور پيروزی روح الله نيکپای را تلفني به وی تبريک گفت. همچنين آقای خليلي معاون دوم رئيس جمهوری که گفته مي شود کميته ملي المپيک از لحاظ تشکيلات اداری در ساحه ای کار ايشان است، پيام تبريکي خود را منتشر نمود. اينها همه بر روحيه ای جوانان وآينده سازان کشور ما موثر واقع مي شوند. در اينجا بايد از محترم انجينر بيات که ورزشکاران افغانستان را در مسابقات پکن اسپانسر نموده و برای برنده شدن شان جايزه ای مناسبي را اختصاص داده است ، صميمانه قدراني نمود. اين کار شايسته ای ايشان بيانگر سهم سکتور خصوصي در پيروزی و رشد ورزشکاران ماست. اميد است که ديگر تجاران افغان نيز مانند جناب بيات در تشويق و حمايت ورزشکاران کشور شان سهم بگيرند و فشارها از دوش دولت کاسته شوند!

محمد ظاهر نظری گفت...

سلام به دوستانی که نظر داده اند، تشکر زیاد از دوستانی که با آدرس مشخص نظر داده اند که می توانم با آنها تماس بیشتر داشته باشم، دو نفر از دوستان هم بصورت ناشناس حقیر را مورد لطف قرار دادند، ضمن احترام به نظرات ایشان، استدلال های این دوستان نتوانست مرا قناعت دهد، دوستان اگر کمتر از یکسال دیگر صبور باشند صدق یا کذب نظرات من اثبات خواهد شد، به قول دوستم مهدی جاغوری انجام کار خیر با هدف کمپاین یک رقابت سالم و مثبت است.

ناشناس گفت...

سلام محترم نظری صاحب..

ما اگر به شما ناشناس استم ولی دوست شما و مدیون این همه زحمات شما و به جانت قسم که با محترم بیات نیز شناختی ندارم ولی ایشان را از کارهای انسان دوستانه اش می شناسم..
حرف اینجاست که این پول میتوانیست به هر کس تعلق بگیرد حا لا چه خوب شد که روح ا.. 2 یک کمی ارزش مدال المپیک پایین می اید و شاید هم بالای استعداد ورزش کارا تاثیر کند 3
تااخر عمرره کرزی ریس جمهور مانده نمی تواند خوب است که در افغانستان استعداد های اداره ریاست جمهوری زیاد باشد تا این کشتی شکسته روزی به ساحل برسد و محترم بیات صاحب یکی ازین استعدادهاست..
4 من هم مطمین استم که جناب شما به حقا یقی رسیده باشند ولی مشکل در طرز بیان این حقیت است. همه میدانند که مسولیت یک روز نامه نگار از یک ریس جمهور کمتر نیست..

کامگار باشید

ناشناس گفت...

دوست عزیز سال نویت مبارک

امید وارم سال نیکو داشته باشی

هزاره پیوند راه آسان برای رسیدن به وبلاگ های هزارگی